Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 08:25:30 +0300

Tere!

Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08709 
aadressile Tartu maakond, Peipsiääre vald, Alatskivi alevik, 22241 
Alatskivi-Nina tee// 43 Aovere-Kallaste-Omedu tee// 43 Aovere-Kallaste-Omedu 
tee L23// Jõe tänav// Pumpla// Tartu mnt 17// 19// 19a// 21// Veskiküla 
tänav L1 (Vee- ja kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan vee- ja kanalisatsioonitrassi 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27047235>  (menetlus nr: 
440271), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (RAIMOND VÕIMRE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister